Sunday, November 16, 2008

blogathon #5!

Tried to boot up my new, to me, computer that was freshly cleaned and given to me by my son Tim...but NO ! Computer would not boot up!!! Dell has a handy diagnostic tool that lets you figure out what's wrong.

It says my memory module is bad. Dang it!

Have I hit the three things going wrong rule yet??????

9 comments:

Ellen said...

Your doing great with this blog-a-thon ! I can't keep up ! I think I had a bas memory module at one time too ! (I don't mean my computer! LOL)
Good luck with it though.

Martha said...

Well, you made it through the entries for the blogathon at least. Hope the other stuff, the 3 things are done and over with. In my life when things start going wrong someone usually adds a zero to that. It takes 30 things before things turn around! Ugh!!

Janie said...

Oh gee! Sure hope it gets better. I hate computer problems. I have been having problems with my emails getting froze up?? Blessings, Janie

Insolent Muffin said...

I hope nothing else goes wrong! At least you managed to finish the Blogathon, right? :-)

Paula said...

Yep three is the limit. Now things gotta fo right for you.

Indigo said...

Shhh with the every thing comes in 3's...so far I'm skating on 2 and hell if I want to be introduced to the
3rd. *winks* Have a great week hon. (Hugs)Indigo

Indigo said...
This comment has been removed by the author.
Kathy said...

I'm sorry you have had some rough days lately. Hope the gray cloud over your space moves along very soon.

Take care and like my dad used to say, don't take any wooden nickles."

Hugs, Kathy

Lisa said...

Don't ya just hate when computers don't work right?! It drives me bonkers. Hugs,
Lisa